Trädgårdsarbete













Det har varit väldigt varmt en tid nu. Bara igår och idag har det varit 17-18° C. Det betyder ju såklart att det är dags att börja påta i trädgården.
Paulina byggde staket och krattade löv medan jag roade mig med att plantera massvis av olika blommor. Det kommer bland annat att bli dahlior, fingerborgsblommor och sömntutor. Så jävla gay!
Strumpan tyckte att det var askul att hoppa i lövhögen Paulina krattat ihop, Lipton låg och solade. Nakenhundarna blir brända så jävla fort! Helt galet.
Mina nya köttätande växter, Ludachris och X-tina fick komma ut och sola lite.
Helt underbar dag med andra ord. Har saknat våren så mycket. Och en egen trädgård att pilla i!

Kommentarer
Postat av: maja

det låter så himla underbart fredrik! Här har det varit max 6,3 plus typ!

Oh oh! förresten! Jag köpte en sån dära yes yes yes to safe sex-läppglans igår. Jag gick förbi the body shop igår och tänkte: "ja för fan, jag gör det." efter att ha läst ditt uppmanande blogginlägg.

Ha det underbart!

Kram maja

2009-04-03 @ 20:32:57
URL: http://nyvaken.blogg.se/
Postat av: Scarlet Bonnie

Åh, sjukt fina bilder ju!

2009-04-05 @ 01:23:02
Postat av: Ellen

Sueperfina bilder! Jag vill också ha en trädgård.

Fast kanske inte just i Norge då.

2009-04-06 @ 20:58:42
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0