15.15









Mina föräldrar har varit här och jag har fått födelsedagspresent, eftersom jag snart fyller år. Lika bra att passa på när dom ändå hälsar på, liksom. Jag fick en massa pengar! Jag vet nog ganska precis vad jag ska göra för dom, men jag får inte göra det innan tentan på tisdag... För då kommer jag verkligen inte att få något gjort. Haha. Men mer om det i ett senare inlägg.

Ska precis ringa hit Hannah (bruden på bilden längst ner) så att vi kan plugga. Det känns verkligen, verkligen inte bra inför den här tentan. Det är så sinnessjukt mycket att komma ihåg! Årtal på bibelböcker, källor till bibelböcker, olika textanalyser och perspektiv, historiska händelser i Palestina och mycket mer. Jag vill bara att det ska vara över nu. For real real.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du får hojta när vi kan dricka vin och fira att din tenta är över hemma hos dig :D i bring my own wine, och du står för kakor :P

2009-11-09 @ 09:19:37
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0