13.44

Jag har varit sjuk. Dödssjuk.
Eller ja, kanske inte dödssjuk men nära inpå. Tillräckligt sjuk för att få stanna hemma och spela Super Mario Bros. 3 väldigt många timmar.
Jag har knappt läst någon kurslitteratur än så det måste jag komma ikapp med, det är tur att det bara varit repetition från socialpsykologin hittills. Egentligen tror jag att jag inte behöver läsa någon kurslitteratur över huvud taget för att klara den här kursen men det är ju bättre att ligga på den säkra sidan, haha.



Annars peppar jag mest inför helgen då jag och Hannah åker till Stockholm för att strosa runt lite, sedan åka på synthkryssning med Galaxy till Åbo. Det kommer att bli så kul! Fast det har inte varit så smart att peppa inför resan med att kolla på Uppdrag Granskning om Estoniakatastrofen samt titta på dykarfilmer från Titanicvraket. Men jag resonerar som så att det är alldeles för många kända människor ombord för att båten ska kunna kantra. Jag tror att Gud tänker på sådant faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Så stilla, man nästan ser tystnaden bland grenarna och hör knarrandet av snön under skorna

2010-02-02 @ 09:39:55
URL: http://hannahinstockholm.wordpress.com/
Postat av: mia

Klart att gud tänker på det....sedan beror det på om han bryr sig? När nu var jag elak. jag tror att han/hon är rädd om DIG så det går nog bra. Man måste ju våga leva också!!!!

2010-02-02 @ 16:17:04
Postat av: Fredrik

Det här med en gud som faktiskt bryr sig har jag lite svårt för. God is a kid with an ant farm.

2010-02-03 @ 16:55:30
URL: http://final.blogg.se/
Postat av: mia

ja kanske det. And we are the ants. Men om det är så så kanske det är helt ok att vara myra.

2010-02-03 @ 17:25:08
Postat av: isabell

bilden till vänster på tjejen är helt underbar!

2010-02-05 @ 10:48:13
URL: http://sistabussenhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0