18.10

Jag såg verkligen fram emot påsken. Som nästan alla vet har man ju faktiskt inga lov alls när man läser på universitet, så dom få lediga dagar man får ser man verkligen fram emot.
På skärtorsdagen hade jag varit på seminarium och redan där började jag få feber. Efter det pratade jag med Emma och Magnus i radio (ni kan lyssna på programmet här, jag har inte vågat än). 
Sen låg jag. Faktiskt. Resten av hela jävla påsken. Jag sov faktiskt 36 timmar i streck! Nästan iallafall.
Det var nog A/H1N1 jag fick. Hurra.
Men som ni ser nedan har ju iallafall våren kommit igång medan jag legat och dött inomhus.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket bra program! Jag lyssnade på hela och rodnade bara lite

2010-04-07 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0